.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي نژاد ستاد انتخاباتي ندارد

مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور گفت؛ دکتر احمدي نژاد در اين دوره از انتخابات ستاد انتخاباتي نخواهد داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، علي اکبر جوانفکر ديروز در جمع دانشجويان دانشگاه تبريز در پاسخ به سوال يکي از دانشجويان در خصوص حضور مهندس مير حسين موسوي در صحنه انتخابات، با اعلام اينکه نگاه ملت به سمت جلو است، افزود؛ ملت ديگر به عقب نگاه نمي کند. مشاور رئيس جمهور همچنين در پاسخ به سوالي درباره حذف سازمان مديريت و شوراهاي عالي افزود؛ يکي از مشکلاتي که سال ها دولت ها را زمينگير کرده بود سازمان مديريت بود.

مقامات بلند پايه کشور نيز به اين سازمان ايراد گرفته بودند و به اين دولت ربطي ندارد. شوراهاي عالي نيز از آن دکان هايي بود که مانع و عامل بازدارنده براي پيشرفت کشور بود.

جوانفکر در پاسخ به سوال ديگري در زمينه دادن آنچه پرداخت عيدي به دانشجويان ساکن خوابگاه هاي تهران عنوان شد، اظهار کرد؛ اين يک جنجال بود که درست کردند.

در حقيقت به هيات هاي مذهبي کمک شد و بعد هم در اخبار آمد که به خاطر گرفتن راي اين هدايا داده شده است که اخيراً در رابطه با سيب زميني نيز اين جنجال ها درست شد. همچنين مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور گفت؛ فضاي فعلي حاکم بر برخي مطبوعات، اجازه انتخاب درست به مردم در آستانه انتخابات رياست جمهوري را نمي دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.